Браво,браво!Труда си е заслужавал,а и резултата е убииствен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как грозното патенце стана лебед...
Collapse
X
-
Здравейте отново. Продължавам бачкането по колата. След като я закарах у дома/сряда/ я оставих до петък без да бутам нищо по нея до петък за да стегне боята добре /тя иначе за 2 часа вече може да се кара, но все пак за добиване на максимална якост трябва да мине доста време. Както и да е аз нямам много време и в събота сутринта започнах да слагам разните нещица. Ааа първо се заех да почистя вътре защото се беше набил толкова прах, че се страхувах дали ще се изчисти. Бях покрил седалките с найлон, който се беше накъсал на доста места, но все пак беше предпазил доста. Него ако го нямаше щеше да е доста зле работата. Забравих да спомена, че дръжките и капачката за резервоара ги боядисах черни, също така и рамената на чистачките. Черните части на броните /най-горната част/ също станаха черни. Може би трябваше да използвам матова боя, че сега блести страшно, но няма лошоЗапочнах монтирането първо на дръжките, че трудно се отваряха вратите без тях. След това огледалата, чистачките, броните, стоповете и фаровете. Всичко преди да се сложи мина през основно почистване, най-вече фаровете, защото нищо не светеха горките /със 100 вата крушки/. Бяха натрупали толкова прах отвътре, че бяха станали черни. С вода и веро всичко светна като ново, много хора ме питаха дали не съм ги сменял. Ето снимка на стария и на новия/умития/ фар:
Разликата е огромна. Сега светят 3 пъти повече. Ето няколко снимки на цялата кола:
Оставаше да сложа страничните мигачи и праговете. Кабелите с лампите на мигачита така се бяха заклещили вътре, играх си 1 час с една дебела тел да ги извадя. А праговете не съм ги сложил защото ще се надграждат отзад да станат издути като на QV. По нататък ще ви кажа как стана товаНа първата снимка се виждат отворите в бронята за фаровете за мъгла. Аз нямах стандартно и там имаше едни капачета. Намерих си халогени които паснаха точно в дупките - някакви полски за 45 кинта и крушки за още 10. Изглеждат доста стабилни, със стъкло отпред и добре уплътнени. Аз ги сложих вече но не съм направил снимка, тия дни и това ще направя. Ми това е засега, скоро пак ще пиша.
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...
Comment
-
Леле колега ... шапка ти свалям за ентусиазма и добрата работа
Невероятен резултат, чакам с нетърпение да видя довършителните работи и окончателния вид на тая чудна колица. Поздрави !
Comment
-
браво баце евала за ентусиазма,малко са хората като теб ама са ти остава само да си я караш с кеефффффф
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Здравейте отново. Пускам няколко снимки след като монтирах халогените. Те си имаха едни скоби за захващане, но не можах да измисля как да ги хвана и им сложих по 2 шпилки и ги стегнах на оригиналните места. Стана много добре само че единия свети малко в облаците та ще трябва да го смъкна като имам малко време. Ето как изглежда:
Малко по малко придобива вид. Много я заглеждат хората. Скоро ще сложа и праговете. Днес ги шприцнах, до края на седмицата ще са готови. Ще опиша подробно как съм ги направил. Сигурно на повечето от вас ще им е много интересно. Чао засега че пак трябва да излизам. Имам среща с 2 пилиОчертава се интересна вечер. Чао
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...
Comment
-
Мале... уникална е станала,на моята също и предстои да се боядисва но.... едва ли "майсторите" ще я направят с такава любов като теб.... да те питам за халогените че.... аз имам,ама са мн зле и двата и трябва да ги сменям,а тези доста добре са паснали в дупката... та от каде ги взе?Цената я разбрах,остава да кажеш за каква кола са?
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Здр. Не са за точно определена кола. Влязох в един магазин да си търся антена и продавача гледа колата и вика "имам едни халогени дето точно ще ти паснат" и аз му викам дай да ги видя и ги пробвах-наистина пасваха точно. Някакви полски са марка "wesem". Между другото не са ментета, защото в търсачката веднага ги намерих. Сигурно ако обиколиш ще ги намериш и ти.Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...
Comment
-
Продължавам с ъпгрейдите. Бяха ми изпокъсани уплътненията на предните врати отдолу по праговете. Някой доста беше стъпвал по тях. Търсих по магазините, но такива работи не се продавали. Съвсем случайно попаднах на един който ходи до гърция и вкарва части и той ми каза че там имало магазини само за уплътнения. Съгласи се да ми донесе ако намери, само ми поиска да му нарисувам точно профила на уплътнението. Дадох му го с недоверие но след 5 дена ми звани някой с непознат номер и ми вика "здравей, аз съм в гърция, намерих ти уплътнението, ще ти струва по 6 лева на метър" не мен ми трябваха 7 метра и ги поръчах. Донесе ми ги всичко точно, съвсем същото черно лъскаво. Голяма случаиност беше защото те не ги водят по марки коли а просто продават разни уплътнения. Стояха у дома половин година в една торба и след като боядисах красавицата ги смених. Ето една снимка какво ми остана:
Сега да кажа малко за амортисьорите. В началото бях написал че предните амортисьори са за смяна, направо бяха много зле. Левия горе долу държеше, десния хич го нямаше, нещо чукаше, ужас! Колата подскачаше, през легнал полицай с 20 км колата хлътваше първо от дясно после от ляво, абе направо трагедия. Аз се бях наканил да ги сменям даже бях търсил тук там, но все нямаше пари. Докато един ден десния просто блокира. Стана със спортно окачване на едното колелоСпешно започнах да търся амортисьори. За BOGE не съм си и помислял. Един приятел в магазим за авточасти провери за SACHS и цената беше умопомрачителна - 550 кинта като ми беше направил 30% отстъпка, MONROE пак някаде там. В KANEX.BG уж ги имаше за 280 лв комплект, накрая се обаждах и ми казаха че има драстично повишение на цената от производителя и затова не ги внасят. Можело да ми ги поръчат на 490
ужаса стана голям. С много търсена намерих едни италиански от неизвестната марка WIKTOR за 300 кинта комплект. Дори в кутиите имаше по един формуляр за гаранция 2 години, която естествено важи само в италия. Еми наших се какво да направя. Ето снимка:
Амотрисьорите бяха сгънати в кутиите и вързани с една тел, да не се разпъват, нали са газови. Между другото открих че десния кормилен накрайник беше ръждясал и спекъл и скърцаше и пукаше като се върти на дясно. Реших и него да сменя. Ето снимка на стария и новия накрайник:
Стария бяше много изстрадал, маншончето беше скъсано сигурно е влизала вода и мизерии а и някой майстор го беше сложил накриво. Както и да е. Развих го премерих разстоянието по резбата до гайката, навих новия накрайник до там и стана. Даже стана по добре, защото преди леко дърпаше на ляво а сега е добре.
Да се сменят амортисьорите не е трудно, не знам защо майсторите скубят толкова. Двата ги смених за 1 час сам, само един познат ми помогна да избия кормилните накрайници. Бах си намерил предварително скоби за пружините. Разглобяването може и без скоби но за сгобяването си трябват. Иначе разглабянето е много просто - развива се голямата гайка и всичко се разхвърчаваразпилява се но леко-насочих го срещу стената и развих гайката. Трябва да се запомни последователността на тенекиите и шайбите иначе не е трудно. На мен ми беше за втори път. Преди 2 години сменях тампоните отгоре и лагерите под пружините та вече ми беше доста лесно. Лагерите тоя път бяха добре но тампоните се бяха разбили. Изглеждаха като нови но лагера мърдаше 5 мм ногоре надолу. Ебаси боклуците продават. И това чукане се появи 1000 км след като ги смених. отдолу се развалцовала тенекията дето държи лагерчето. Ето снимка, показал съм къде се е изправил ръба:
Можех да ги запресовам пак, но щом един път са се скапали пак щеше да стане само че доста по бързо. Затова си върнах старите оригинални - малко е нацепена гумата но поне лагера не мърда. Използвах да намажа пружините с ръждопреобразувател, не изглеждаха ръждясали, но под шлаухите в двата края беше ужас - накопано здраво. Отрязах шлаухите, няма какво вече да предпазват, пък и омекотяване от там едва ли може да чакам. Ето снимка на сглобения макферсън:
и още една:
Трябва да ви кажа, че сега колата се държи много добре. Вози доста твърдичко и стегнато. Накланя се малко по завоите, но държи много добре траекторията. Е все пак е с нормално окачване, но съм доволен от резултата. Иска ми се да е малко по-ниска, но не мога да намеря пружини. С рязане не става. Пак повтарям не пробвайте - предните не става да се срежат. Вече развалих един комплект. Ми това е засега. Като имам време ще пиша. Чао и действайте. С гледане нищо не ставаАко съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...
Comment
-
Първоначално публикувано от canevПродължавам с ъпгрейдите. Бяха ми изпокъсани уплътненията на предните врати отдолу по праговете. Някой доста беше стъпвал по тях. Търсих по магазините, но такива работи не се продавали. Съвсем случайно попаднах на един който ходи до гърция и вкарва части и той ми каза че там имало магазини само за уплътнения. Съгласи се да ми донесе ако намери, само ми поиска да му нарисувам точно профила на уплътнението. Дадох му го с недоверие но след 5 дена ми звани някой с непознат номер и ми вика "здравей, аз съм в гърция, намерих ти уплътнението, ще ти струва по 6 лева на метър" не мен ми трябваха 7 метра и ги поръчах. Донесе ми ги всичко точно, съвсем същото черно лъскаво. Голяма случаиност беше защото те не ги водят по марки коли а просто продават разни уплътнения. Стояха у дома половин година в една торба и след като боядисах красавицата ги смених. Ето една снимка какво ми остана:
Сега да кажа малко за амортисьорите. В началото бях написал че предните амортисьори са за смяна, направо бяха много зле. Левия горе долу държеше, десния хич го нямаше, нещо чукаше, ужас! Колата подскачаше, през легнал полицай с 20 км колата хлътваше първо от дясно после от ляво, абе направо трагедия. Аз се бях наканил да ги сменям даже бях търсил тук там, но все нямаше пари. Докато един ден десния просто блокира. Стана със спортно окачване на едното колелоСпешно започнах да търся амортисьори. За BOGE не съм си и помислял. Един приятел в магазим за авточасти провери за SACHS и цената беше умопомрачителна - 550 кинта като ми беше направил 30% отстъпка, MONROE пак някаде там. В KANEX.BG уж ги имаше за 280 лв комплект, накрая се обаждах и ми казаха че има драстично повишение на цената от производителя и затова не ги внасят. Можело да ми ги поръчат на 490
ужаса стана голям. С много търсена намерих едни италиански от неизвестната марка WIKTOR за 300 кинта комплект. Дори в кутиите имаше по един формуляр за гаранция 2 години, която естествено важи само в италия. Еми наших се какво да направя. Ето снимка:
Амотрисьорите бяха сгънати в кутиите и вързани с една тел, да не се разпъват, нали са газови. Между другото открих че десния кормилен накрайник беше ръждясал и спекъл и скърцаше и пукаше като се върти на дясно. Реших и него да сменя. Ето снимка на стария и новия накрайник:
Стария бяше много изстрадал, маншончето беше скъсано сигурно е влизала вода и мизерии а и някой майстор го беше сложил накриво. Както и да е. Развих го премерих разстоянието по резбата до гайката, навих новия накрайник до там и стана. Даже стана по добре, защото преди леко дърпаше на ляво а сега е добре.
Да се сменят амортисьорите не е трудно, не знам защо майсторите скубят толкова. Двата ги смених за 1 час сам, само един познат ми помогна да избия кормилните накрайници. Бах си намерил предварително скоби за пружините. Разглобяването може и без скоби но за сгобяването си трябват. Иначе разглабянето е много просто - развива се голямата гайка и всичко се разхвърчаваразпилява се но леко-насочих го срещу стената и развих гайката. Трябва да се запомни последователността на тенекиите и шайбите иначе не е трудно. На мен ми беше за втори път. Преди 2 години сменях тампоните отгоре и лагерите под пружините та вече ми беше доста лесно. Лагерите тоя път бяха добре но тампоните се бяха разбили. Изглеждаха като нови но лагера мърдаше 5 мм ногоре надолу. Ебаси боклуците продават. И това чукане се появи 1000 км след като ги смених. отдолу се развалцовала тенекията дето държи лагерчето. Ето снимка, показал съм къде се е изправил ръба:
Можех да ги запресовам пак, но щом един път са се скапали пак щеше да стане само че доста по бързо. Затова си върнах старите оригинални - малко е нацепена гумата но поне лагера не мърда. Използвах да намажа пружините с ръждопреобразувател, не изглеждаха ръждясали, но под шлаухите в двата края беше ужас - накопано здраво. Отрязах шлаухите, няма какво вече да предпазват, пък и омекотяване от там едва ли може да чакам. Ето снимка на сглобения макферсън:
и още една:
Трябва да ви кажа, че сега колата се държи много добре. Вози доста твърдичко и стегнато. Накланя се малко по завоите, но държи много добре траекторията. Е все пак е с нормално окачване, но съм доволен от резултата. Иска ми се да е малко по-ниска, но не мога да намеря пружини. С рязане не става. Пак повтарям не пробвайте - предните не става да се срежат. Вече развалих един комплект. Ми това е засега. Като имам време ще пиша. Чао и действайте. С гледане нищо не ставаМалко са такива като нас да си хвърлят време и пари за 33ки и аз като тебе възтановявам една красавица само дето ъпгреидвам и моторчето
успех с начинанието и нека оборим твърденията,че 33ката е най-смотания модел на Алфа
Колкото за пружините търси от 16в с тях стои малко по-нискоAlfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
Поздравления колега!!! Евала за ентусиазма и благодарности , че споделяш с другите алфисти в тази много добра тема (много се радвам на такива теми и ми е много интересно)2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Здравейте. Е може би съм луд да хвърлям пари по тая кола, но пък стана много хубава, така че изобщо не съжалявам. Аз по принцип гледах да направя с малко пари, но не съм пестил от материалите. На мен ми излезе малко защото сам си правих почти всичко, а иначе за материали не съм се скръндзил. Ето една сметка колко ми излезе ремонта до тук:
За бодисването:
шкурки, кит, грунд за пластмаса - 21
червена боя 2л. + 0.5 бяла - 150
черна боя 0.2л. - 15
шприц кит 2 кутии - 48
още шкурка - 5
силикон - 4
нитове - 1
коресилин - 7
---------------------------------------------------
всичко 251 лева
за бояджията 60 лева
По окачването:
предни амортисьори - 300
кормилен накрайник - 12
Това е. Много ли е? Един приятел даде 700 кинта за боядисване на едно рено и то не цялостноА освен това остава и удоволствието от работата
Друго е да кажеш "Аз я направих!" Освен това се подмлади с 10 години. Като я спра до някаква уродлива нова кола моята се откроява като ферари. Чао засега.
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...
Comment
Comment